ATO-Energysaving

Het ontwikkelen van een nieuwe online omgeving, waarmee het management van grote aquariums wereldwijd aangetrokken kunnen worden.

“Het ontwikkelen van een nieuwe online omgeving, waarmee het management van grote aquariums wereldwijd aangetrokken kunnen worden.”.

Tijdens het eerste gesprek met Aldo van Tongeren (eigenaar ATO-Energysaving) werd aangegeven dat de nieuwe website het (financieel) management van grote aquariums wereldwijd zou moeten aantrekken. De nieuwe website moest dus op basis van hun behoeften opgesteld moeten worden, zodat aquaria zich kunnen voorbereiden op een nieuwe toekomst: de wereld na COVID-19 waar naast lager energieverbruik, ook lagere operationele kosten een grote rol gaan spelen.

Voorafgaand aan de ontwikkeling van de website hebben wij gezamenlijk met Aldo de wensen en behoeften van het management in kaart gebracht. Tijdens dit vooronderzoek kwamen wij erachter dat de curators, technici en biologen zich voornamelijk bekommerden over het welzijn van de vissen en gedeeltelijk met de duurzaamheid van het aquarium. Deze behoeften speelde ook wel bij het management van de aquaria, maar voor het management was ook nog één ander onderdeel van groot belang, namelijk rendement.

Op de nieuwe website van Aldo hebben we door middel van verschillende slogans en eerder behaalde resultaten, gebaseerd op de behoeften van het management, een website ontwikkeld die hierbij aansluit.

Opdrachtgever:

ATO-Energysaving

Branche:

Duurzaamheid / Energiebesparing

Diensten:

Platform:

WordPress CMS

Save costs on your aquarium and reduce your foot print

Get more with less. Aldo, eigenaar van ATO-Energysaving reist de wereld over om grote bedrijven als SEALIFE te verduurzamen. De website is ontwikkeld met het doel om nieuwe opdrachtgevers aan te trekken door eerdere projecten uitgebreid te tonen.

Op de website zijn dan ook verschillende projecten zichtbaar met daarin de resultaten per project gepresenteerd. Bij de ontwikkeling van de huisstijl is gekozen voor een combinatie van blauw in combinatie de accentkleur oranje. Oranje is dan ook de kleur die al veelal in de oude huisstijl terugkwam. De sierlijke letters zorgen voor een elegante uitstraling.

Bij de ontwikkeling van een website is het van belang om rekening te houden met het behalen van conversies. Het doel van de website is uiteraard dat deze ook potentiële klanten oplevert. Door op verschillende plekken op de website verschillende mogelijkheden van contact te tonen is het zeer gemakkelijk voor de website bezoeker om contact op te nemen.

Over Lap Marketing:

Aldo van Tongeren | Eigenaar ATO-Energysaving

“Met Daan de nieuwe website gemaakt van ATO-Energysaving, en met wat voor mooi resultaat! Ik ben dan dus ook heel tevreden over hoe Lap Marketing zijn opdrachten uitvoert. Er is mogelijkheid tot overleg, reflectie, innovatie voor het komen van een website met inhoud, diepgang. Met andere woorden: Lap Marketing is een aanrader!”

Start een project
Samen een project starten? Leuk! Wij hebben er in ieder geval al zin in. Vul het volgende formulier in om een aanvraag in te dienen. Na het invullen zullen wij zo snel mogelijk contact met jou opnemen.
Meerdere opties mogelijk.

Contactgegevens

Lap Marketing
Tel.: 024 234 0622
E-mail: info@lapmarketing.nl

Sint Canisiussingel 34
6511TJ Nijmegen
Nederland

KVK: 74688847
BTW: NL002363152B22